dissabte, 12 de novembre del 2016

Vaset tricolor





Buscant aperitius per un dinar familiar, vaig entrar a Webos fritos, i a l'apartat "entrantes" vaig veure aquest vaset i em va semblar molt mono. Feia patxoca!. Però quan vaig llegir els ingredients vaig quedar parada!
Quina combinació més estranya! Bonítol, alvocat i préssec! I amb una broqueta de gambes!
Ui! quina cosa més estranya....!
Però m'hi he tirat de cap. I ha tingut molt èxit. Molt. Queda bonic a la taula i està realment bo.
Només que és entretingut de fer, i no ho sembla.

Ingredients ( han surtit 9 vasets)

  1. Crema de bonítol : 3 llaunes de bonítol, dos ous durs i dues cullerades de formatge tipus philadelphia
  2. Crema d'alvocat : 4 alvocats, mitja ceba tendra, un parell de cullerades d'oli d'oliva.
  3. Crema de préssec : una llauna de préssec amb almívar.
  4. Pintxo : 20 gambes (congelades i pelades), unes fulles d'enciam o d'espinacs.
Som-hi!

Escorrem el bonítol. Bullim els ous. Pelem els alvocats.Tallem la ceba.
Batem cada crema per separat amb la mycook. Cada una la posem en una mànega pastissera i anem emplenant els vasets.
Hi ha feina perquè quedi cada capa recta i no s'embruti el vas. Uf!








 Bullir les gambes en aigua uns minuts. Enfilar amb un pintxo i posar una fulla d'enciam al final, perquè quan la posem al damunt no s'enfonsi.




 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada