dissabte, 12 de novembre del 2016

Llom amb mostassa i festucs





Li vaig demanar a la meva amiga i companya, la Sussi de Ara cuina, si sabia alguna recepta ràpida i fàcil per molta gent.
Ella em va dir que la seva germana, la Rosa, feia una peça de llom al forn amb mostassa i festucs i que estava boníssim.
I realment és fàcil. No té cap complicació.
Només que jo, com sempre, he fet moooooolta carn perquè sempre tinc por que faci curt de menjar (a casa som bons menjadors). N'ha sobrat, però ha agradat molt.
Gràcies, Rosa!





Ingredients

  • una peça sencera de llom de porc
  • un pot de mostassa de Dijon
  • un bon grapat de festucs
  • sal, pebre.
Som-hi!
En una plata d'anar al forn, posem oli i col·loquem el tall de carn amb el greix cap a baix.


Pintem la carn amb la mostassa i el posem al forn, escalfor a dalt i a baix, 200º, mitja hora.
Al moment de treure'l del forn, hi tirem els festucs trossejats pel damunt. 





I ja està!!
El tallem a talls fins. Es pot acompanyar amb un puré d'albergínies o una mica d'arròs.
Genial!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada