diumenge, 26 d’octubre del 2014

Galetes "LOTUS" amb melassa i canyella






De tant en tant anem a fer el cafè en una cafeteria que el fan boníssim, però el millor de tot és que amb el cafè t'hi posen una galeta que no sabeu com n'és de bona!
Sempre els hi demano si me'n poden posar dues, perquè són brutals. Em feia vergonya demanar-ho però la noia em va dir que molta gent li demana d'on les treu perquè les troba boníssimes.
Potser tenen un club de fans al Facebook! Són d'una empresa belga, Lotus Bakeries
Em vaig quedar un embolcall per descobrir els ingredients i poder-les fer jo a casa. I mira quina casualitat!
Resulta que he trobat una noia que també és una forofa de la galeta en qüestió i ha tret la recepta.
Gràcies, Vicky!
Han quedat tan bones que se m'han humitejat els ulls. I no he pogut parar de menjar-ne!!!
El tema de sempre: el forn. Que si massa torrades; que si massa poc.
Les més torradetes són les que m'han agradat més.
La gràcia és el sucre. S'ha de fer amb un sucre de canya integral, o bé (que és el que he fet jo) fer una barreja de sucre de canya sense refinar i melassa, mel de canya (concentrat de suc de canya. d'on treuen el sucre).

I era el mateix gust de les del cafè. O millors! Igual que la Vicky, són les meves preferides a partir d'ara.
Demà les porto a la feina amb el gelat de xocolata i ratafia.
A veure què diuen!

 Ingredients
  
  • 120 gr . de mantega a temperatura ambient 
  • 130 grs. de sucre barrejat amb una cullerada de melassa
  • 60 gr . de sucre glas 
  • 1 ou 
  • 1/2 culleradeta de canyella en pols 
  • 1/2 culleradeta de llevat químic
  • 240 gr . de farina rebosteria 
  • 1 mica de sal
Som-hi!

Ho he fet amb la Mycook.
Barregem la mantega amb els 2 sucres fins que veiem que queda ben emulsionat. Afegim l'ou i seguim batent.
Apart barregem la farina, la sal, el llevat i la canyella.
Ho barregem tot junt en el vas.
Ho aboquem damunt paper film i ho deixem refredar a la nevera 3 hores. Jo ho he deixat més estona perquè he anat a caçar bolets.
Quan he tornat he posat la massa en mig de dos papers films i ho he estirat amb un corró, fins que ha tingut un gruix de mig centímetre.
He anat tallant amb els talladors i ho he posat en una plata del forn.
Preescalfem el forn a 180º i ho enfornem uns 8-10 minuts.
Genials!











Aquest és l'embolcall i la marca.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada