diumenge, 12 de maig del 2013

Gelat de maduixa



Aquesta recepta me la va passar una amiga, la Sílvia. Ella té la Thermomix i un dia que em va convidar a casa seva, em va posar el seu gelat. Uff!!! no pot ser!!! està boníssim !!!!!!

La recepta és mooooolt senzilla.

Ingredients
  • 400 grs de maduixes congelades ben madures , o qualsevol fruita que vulgueu. Jo faig sovint gelat de mango, i és un espectacle quan es fon a la boca.Mmmmmm...!
  • 400 grs de llet evaporada congelada . Jo la poso en la glaçonera, perquè quedi en blocs petits, per tal que la MyCook no pateixi tant. La llet evaporada és la del tipus Ideal; jo la compro al Lidl.
  • 200 gr de sucre blanc.
Som-hi!

Primer posem el  sucre a la MyCook i el polvoritzem fins que quedi sucre glas.
Posem la fruita congelada i els glaçons de llet evaporada i triturem amb velocitat progressiva des del 2 al 10, fins que quedi com un puré ( com a la foto).
I ja està!! Guardem al congelador.
L'avantatge d'aquesta recepta és que, al contrari que les altres convencionals, no cal batre de tant el tant el gelat del congelador, per tal que no cristal·litzi.
Queda perfecte!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada