dimecres, 14 de novembre del 2012

Pastís de xocolata express...(al microones)


aquest post li dedico a l'Anna Soler, una amiga a qui estimo molt i a qui li encanta aquest pastís.


Teniu 6 minuts? És el que tarda en fer-se aquest pastís. I queda...queda...uff!! Espectacular!!
Avui li he posat pel damunt melmelada de préssec que fan els meus pares. Un luxe!!
Hem quedat avui, dia de la Vaga General,amb els companys per dinar plegats i per després anar a la mani.
Avui també estreno el flash extern que m'he comprat. He hagut de fer desenes de fotos per entendre com funciona... :-(   Potser m'hauria de dedicar al macramé...
De tota manera, sí que ha millorat el tema de la il·luminació
La recepta del pastís la vaig trobar al darrere d'un paquet de Royal. I em vaig dir: quina pinta!
L'he escanejat perquè la pugueu veure. Es veuen les taques de tantes vegades que l'he fet. ;-)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada