diumenge, 12 d’octubre del 2014

Carpaccio d'ous de reig




Ahir un meu amic, en Toni, em va portar ous de reig que havia collit. Em va fer molta il·lusió!
Els bolets m'encanten.
Es veu que aquest any és molt boletaire, i avui m'he animat a anar-ne a caçar.
Només he trobat 2 ous de reig, però m'ha fet molt contenta, perquè és el primer cop que hi vaig sola i no hi entenc res de bolets.
M'he trobat amb un home que en duia una bossa plena, i m'ha dit ( molt graciós, ell) : No en busquis, que jo els he agafat tots!
Tots no, maco... que n'has deixat dos!!
Bé. El problema ha estat que quan ens anàvem a menjar, m'ha agafat la por. A veure si no són reig i són amanites!!! Ai, ai!!
Després d'enviar fotos i consultar llibres i internet, ens els hem cruspit. Menys mal, perquè estava a punt de llençar-los. S'ha de ser molt prudent amb els bolets, sobre tot la gent com jo, que no els coneixem.

Ha estat molt fàcil la recepta: netejats amb un drap humit, tallats ben fins, afegir sal i pebre, un bon raig d'oli d'oliva, unes gotes de vinagre de Mòdena i uns encenalls de parmesà.
Magnífic!

2 comentaris:

  1. Que bons Anna, jo avui els he fet amb foie, el proper dia els tastaré amb parmesà!!

    ResponElimina
  2. Mmmm...foie...em torna boja. Aquesta setmana miraré d'escapar-me i anar-ne a buscar.
    I ho provaré!
    Gràcies trempada!

    ResponElimina