dijous, 23 de gener del 2014

Pa moro



La Laila m'ha portat farina ecològica del Marroc. Ha quedat boníssim!!


Aquest pa el fa la meva veïna, Laila, que és marroquina i una cuinera fantàstica. Ella sempre fa el pa a casa i tota l'escala fa una olor boníssima. Fa pa, galetes, etc.etc. Li encanta la cuina.
Sovint baixo a veure com ho fa, perquè gaudeix ensenyant-m'ho.
El pa aquest ja l'he fet un parell de cops, un amassat a mà i l'altre amb la Mycook.
No és complicat, però el tema és que les quantitats les fa a ull i jo tinc fatal la vista!

Ingredients
  • 500 gr. de farina normal
  • 250 grs. de semolina ( sèmola de blat dur molt fina)
  • 1 dau de llevat fresc
  • 2 culleradetes de sal
  • aigua tèbia ( a ull, fins que quedi una massa molt elàstica)
Es deixa reposar 10 minuts i s'estira amb les mans damunt la plata del forn. Hi tirem semolina pel damunt per ajudar a estirar.
La deixem mitja hora que llevi i la posem al forn a uns 200º a la part de baix de tot ( damunt el fons).
Quan quedi enrossit, es posa a dalt, amb el grill perquè quedi torradet.
I ja està. De gust és boníssim.
L'altre dia el vam obrir per la meitat i hi vam fer la pizza.
Un LUJU !!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada